Доставка, оплата,повернення та обмін

Головна > Доставка, оплата,повернення та обмін

ДОСТАВКА
Нова ПоштаВи можете обрати зручний для вас спосіб: на відділення, в поштомат чи кур'єрську доставку.
Після відправки ми обов’язково повідомляємо вас та надсилаємо номер ТТН. Відстежити статус та орієнтовний термін доставки можна самостійно через мобільний додаток або сайт служби доставки.

ОПЛАТА
Банківською карткою через платіжну систему на сайтіОплачуйте покупку картами VISA або Mastercard без комісії одразу на сайті.
За реквізитамиОбирайте опцію «Оплата за реквізитами», і ми надішлемо вам номер картки або рахунок для самостійної оплати замовлення.

ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН
Відповідно до ст. 13 Закону України «Про захист прав споживачів» та Постанови КМУ № 1243 від 01.11.2024, товари, виготовлені за індивідуальним замовленням (з персоналізацією, вишивкою тощо), не підлягають обміну або поверненню, якщо вони належної якості.
Винятком є випадки, коли виявлено виробничий брак. У такій ситуації ви маєте право:
- вимагати заміни товару на якісний;- або повернення сплачених коштів.
У разі повернення чи обміну товару через виробничий брак, вартість доставки оплачуємо ми.
Ми завжди уважно перевіряємо кожне замовлення перед відправкою, щоб гарантувати високу якість наших виробів.